Dodacia doba je 2 až 5 pracovné dni od vytvorenia elektronickej objednávky. V prípade, ak dôjde k oneskoreniu, budeme Vás kontaktovať. Ak máte záujem platiť za tovar prevodom na účet, dodacia doba začína plynúť od pripísania platby na náš bankový účet. Pre osobný odber platí taktiež dodacia doba 2-3 pracovné dni.
V prípade, ak máte záujem tovar objednávať na firmu, tak je potrebné pri vytváraní objednávky zakliknúť políčko Objednávate ako firma?, zvoliť si dĺžku záruky a následne sa Vám zobrazí Vaša cena tovaru s DPH.
V prípade, že tovar objednávate ako konečný spotrebiteľ, tak je poskytovaná štandardná záruka 24 mesiacov. Pre firmy (IČO) je poskytovaná záruka na dobu 90 dní alebo 12 mesiacov, ktorú si je možné navoliť pri vytváraní elektronickej objednávky.
V prípade reklamácie sa môžete obrátiť priamo na autorizované servisné stredisko alebo môžete reklamáciu uplatniť aj prostredníctvom našej spoločnosti.
Reklamáciu sa snažíme vyriešiť v čo najkratšom čase. Zvyčajne reklamácia trvá 2-3 týždne, najneskôr však 30 dní. O ukončení reklamácie Vás budeme samozrejme informovať e-mailom.
Ak máte záujem reklamovať tovar, tak pre urýchelnie vybavenia reklamácie odporúčame vyplniť online reklamačný formulár na našej internetovej stránke http://bestcena.sk/reklamacie. Tovar môžete na reklamáciu doniesť osobne na naše odberné miesto, zaslať poštou, alebo v prípade záujmu vieme pre Vás zabezpečiť aj vyzdvihnutie tovaru prostredníctvom kuriérskej spoločnosti UPS na naše náklady.
V prípade, ak Vašu reklamáciu riešite prostredníctvom našej spoločnosti alebo priamo v autorizovanom servise, určite nič nepokazíte, pokiaľ priložíte príslušenstvo. V niektorých prípadoch je príslušenstvo nutné, aby servis mohol funkčnosť výrobku správne otestovať, v iných situáciách môže byť príslušenstvo samotnou príčinou závady. Ak v rámci reklamácie dôjde k vráteniu platby alebo k výmene prístoja, je potrebné dodať k zariadeniu kompletné príslušenstvo.
Počas záručného servisu môžu byť všetky Vaše údaje vymazané a dátové úložisko naformatované. Ak je to možné, zálohujte si prosím všetky Vaše dáta zo svojho zariadenia.
V prípade, že Vám tovar nevyhovuje, tak do 14 kalendárnych dní od prevzatia tovaru je možné tovar vrátiť, odstúpiť od zmluvy a peniaze v plnej výške Vám budú vrátené na bankový účet.
EÚ distribúcia znamená, že telefóny pochádzajú z inej EÚ krajiny ako Slovenska, sú však určené pre všetky EÚ štáty. V samotných telefónoch, ani v softvéroch oproti SK distribúcii nie je žiadny rozdiel. Viac informácií nájdete na našom blogu http://blog.bestcena.sk/slovenska-ci-europska-distribucia/
Branding sa môže prejavovať tým, že má jeden alebo viac z nasledujúcich znakov: - logo operátora na prednej/zadnej strane telefónu - logo operátora pri spustení telefónu - zvučku operátora pri spustení telefónu - aplikácie operátora v operačnom systéme - úvodné sms správy od operátora
Tovar je možné objednať aj na splátky cez spoločnosť Homecredit. Stačí si vytvoriť online objednávku na našej stránke, ako spôsob platby si zvoliť HOMECREDIT a po potvrdení objednávky budete automatický presmerovaní na stránky Homecredit, kde je potrebné vyplniť žiadosť. Následne bude spoločnosť Homecredit Vašu žiadosť spracovávať a po posúdení žiadosti obdržíte od Homecreditu vyjadrenie o schválení / zamietnutí úveru.
Kontaktujte nás prosím prostredníctvom e-mailu [email protected] alebo telefonicky na telefónnom čísle +421 2/222 007 22 následne Vašu objednávku stornujeme a môžete si vytvoriť novú objednávku.
Vážení zákazníci so smutnou správou, vás musím informovať, že Bestcena, ako ju poznáme, prestala fungovať pre finančné problémy našej materskej spoločnosti. Vyskúšali sme refinancovanie, banky aj investorov, ale bohužiaľ sme neboli úspešní. Došli nám peniaze a nie sme schopní pokračovať v činnosti. Všetci zákazníci, ktorí platili kreditnou kartou, kontaktujte svoju spoločnosť alebo banku, ktorá vydala vašu kreditnú kartu, a požiadajte o úplné vrátenie peňazí alebo spätné vyúčtovanie, peniaze vám budú vrátené. Všetci zákazníci, ktorí sa rozhodli pre platbu dobierkou, vaša objednávka bude zrušená. Bankové prevody by sa mali zaregistrovať do formulára Google v odkaze a my vám peniaze vrátime čo najskôr po dokončení overenia vašej platby. Všetky reklamácie získate u miestneho servisného strediska. Aktívne hľadáme investora alebo kupcu pre Bestcena a obnovíme činnosť čo najskôr. Prajeme vám šťastné nákupy! Za účelom získania vašich požiadaviek poskytneme špeciálny e-mail ([email protected]), všetka komunikácia bude v angličtine a bude obsahovať iba otvorené problémy. Ďakujeme a budeme postupovať, keď budeme mať aktualizácie.
Štefan Ďurina
BEULTD LTD
Dear customers with sad news I must tell you that Bestcena as we know it has stopped working due to financial problems of our mother company. We have tried refinancing, banks and investors but unfortunately we were not successful. We have ran out of money and are unable to continue operations. All customers who paid by credit card please contact your credit card company or bank and ask for a full refund or charge back, they will refund your money. All people who opted for COD, cancel your order please and place it elsewhere. Bank transfers should register in the google form in the link and we will refund your money as soon as possible once verification of your payment has been completed. All warranty claims please use your local service center. We are actively looking for an investor or buyer for Bestcena and resume operations as soon as possible. We wish you happy shopping! We will provide a special email to collect your requests ([email protected]), all communication will be in English and only about open issues. Thank you and we will have updates as we progress.
Štefan Ďurina
BEULTD LTD